ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

» Ще издавате ли Beauty card в периода на карантина?

Поради извънредната натовареност няма да има възможност за издаване на Beauty Card. Ако вече сте наш клиент и имате издадена карта, само трябва да я регистрирате като следвате стъпките описани ТУК

» Искам да сменя адреса за доставка.

› Ако актуалният адрес за доставка, на който искате да получите пратката е в същия град, можете да пренасочите пратката с обаждане на куриерската фирма, която сте избрали. За целта - използвайте номера на товарителницата, който ще ви изпратим по мейл.

› Ако новият адрес за доставка, на който ще приемете пратката е в различен град, пишете ни за отказване на поръчка с номер 0000ХХХХХ и направете нова поръчка.

» Какъв е срокът за доставка?

› С оглед пренатовареността на онлайн магазина, DOUGLAS.BG доставя поръчките за срок от 4-6 работни дни. Възможни са и закъснения. Молим за вашето разбиране!

» Ще работят ли физическите ви магазини по време на извънредното положени?

› След решението на народното събрание за обявяване на извънредно положение (запове № РД-01-124/13.03.2020г) физическите магазини на "Парфюмери Дъглас България" ООД ще бъдат затворени до второ нареждане.
› Онлайн магазинът ни https://douglas.bg остава отворен и ще приема поръчки.

 

» До кога ще бъде валидна промоцията на ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR?

› Промоцията ще важи до 05.04.2020г. (включително).

 

» Какво да правя, ако имам поръчка за взимане от физически магазин?

› Поръчките за взимане от физически магазини няма да могат да бъдат предавани на клиенти. Съветваме потребителите, които имат такива поръчки да направят нови такива, като изберат опция за доставка до личен адрес.

 

» Мога ли да поръчам до офис на куриер?

› С оглед динамичната обстановка и непрестанните промени у куриерските фирми, съветваме да поръчвате до ваш личен адрес.

 

» Мога ли да платя с Gift Card за онлайн поръчка?

› Да, можете, но само ако вашата Gift Card има CVC код.
   За целта изберете следния метод на плащане:

» 

 

» Как да избера безплатни мостри?

›  В периода от 23.03.2020 г. до 31.03.2020 г. ще получавате автоматично 5 безплатни мостри за всяка поръчка над 80 лв. Опцията за избор на 2 безплатни мостри няма да бъде активна.

» Мога ли да ползвам отстъпка "рожден ден" в онлайн магазина?

› Опцията за отстъпка "рожеден ден" не е валидна за онлайн магазина.

» Натрупват ли се клубни точки за онлайн поръчки?

› Да, онлайн поръчките трупат точки по клубни карти. За целта трябва да се регистрирате, да въведете номера на клиентската карта в профила си и тогава да направите поръчка. Точките се отразяват в момента в който изпратим вашата поръчка, така че когато получите имейл с номер на товарителница вече ще виждате натрупаните точки в профила си.

» Предлагате ли опция преглед при получаване от куриер?

› Да, всяка наша пратка се изпраща с опцията "прегледай преди да платиш". Желателно е да се възползвате от нея, за да може ако има разминаване в поръчаното и полученото да не приемате пратката. Така тя ще се върне при нас, а вие ще може да направите нова поръчка.

» Как мога да върна продукт?

› Продукти, закупени от онлайн магазина DOUGLAS.BG, могат да бъдат върнати след попълване на електронна молба за връщане. 
Ако пратката е взета и заплатена във физически магазин на DOUGLAS или BEAUTY|ZONE, то тогава следва да я върнете в съответния обект, в който сте я получили.
Онлайн поръчки, доставени до ваш адрес или до офис на куриер, следва да бъдат върнати по куриер към "ПАРФЮМЕРИ ДЪГЛАС БЪЛГАРИЯ" ООД на адрес: гр.София, бул."Искърско шосе" 7, сграда 7.
Повече информация за условията за връщане можете да намерите ТУК

» Мога ли да направя поръчка по телефона?

› Не, не предлагаме услугата поръчка по телефона.

» Кога и как мога да откажа поръчка?

›  Можете да откажете вашата поръчка чрез e-mail към [email protected] или с обаждане на 070010900. Нужно е да цитирате номера на вашата поръчка.

Ако сте получили мейл с номер на товарителница за проследяване на доставката, няма да можем да откажем вашата поръчка.

» Мога ли да заменя продукт?

› Не, замяна на закупен продукт не е възможна. В случай че искате да смените получения продукт, трябва да попълните електронен формуляр за връщане и да пуснете нова поръчка.

» В пратката ми липсва стока. Какво следва да направя?

› При установяване на разминаване между поръчаната и получената стока при получаване на пратката, следва да се попълни констативен протокол в присъствието на куриера и да се сигнализира за проблема чрез e-mail към [email protected] или с обаждане на 070010900.

Рекламации след приемане на пратката няма да бъдат разглеждани.

» Ще получа ли обаждане за потвърждаване на поръчката?

Не потвърждаваме поръчките по телефон. Всяка поръчка бива потвърждавана чрез автоматичен e-mail.

» Възможно ли е да ползвам код за отстъпка за вече намален продукт?

Намалени продукти не се комбинират с други промоции, ваучери, талони за отстъпка и промокодове

» Мога ли да платя с Гифт Кард за онлайн поръчка?

› Да, можете да заплатите за онлайн поръчка с Гифт Кард. Следва да изберете "Плати с Gift Card". За да се възползвате от този метод на плащане, вашата карта трябва да разполага със CVC код.

 

© 2019 Douglas & Beauty Zone. Всички права запазени.