ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
» Искам да сменя адреса за доставка.
› Ако актуалният адрес за доставка, на който искате да получите пратката е в същия град, можете да пренасочите пратката с обаждане на куриерската фирма, която сте избрали. За целта - използвайте номера на товарителницата, който ще ви изпратим по мейл.
› Ако новият адрес за доставка, на който ще приемете пратката е в различен град, пишете ни за отказване на поръчка с номер 0000ХХХХХ и направете нова поръчка.
» Какъв е стандартният срок за доставка?
› Стандартния срок за доставка е 1-2 работни дни, за поръчким направени до 11:00AM. Поръчки, направени след 11:00АМ се обработват на следващия работен ден.
» Как се получават подаръците от промоциите "Подарък с покупка"?
› Промоциите "Подарък с покупка" са валидни до изчерпване на наличностите на подаръците като в повечето случаи те не се комбинират с други промоции или не важат за комплекти. За да получите подарък, е необходимо да добавите продукт/продукти, които отговарят на условията на промоция от категория ПОДАРЪЦИ С ПОКУПКА, в кошницата. Ако подаръкът е наличен, той автоматично ще се добави в кошницата. В случай че подаръкът не бъде добавен в кошницата, той или не е наличен, или сте поставили артикули, които не отговарят на условията, и такъв няма да бъде изпратен в пратката.
» Мога ли да платя с Gift Card за онлайн поръчка?
› Да, можете, но само ако вашата Gift Card има CVC код. Наличността в картата трябва да се равна или по-голяма от стойността на поръчката. Не може да се прави комбинирано плащане.
За целта изберете следния метод на плащане:
» Как да избера безплатни мостри?
› Опцията за избор на две безплатни мостри е активна само за поръчки над 80лв. За да изберете безплатните си мостри, трябва да достъпите вашата кошница и да отворите менюто "Добави безплатна мостра":
След като селектирате желаните от вас мостри, трябва да натиснете бутона "ДОБАВИ".
» Мога ли да ползвам отстъпка "рожден ден" в онлайн магазина?
› Опцията за отстъпка "рожеден ден" не е валидна за онлайн магазина.
» Как да получа код за 5% отстъпка*?
› За да получите мейл с промо-код за 5% отстъпка, следва да оцените поръчаните от Вас продукти. След изминаване на 5-7 дни от получаване на поръчката си ще получите мейл с покана за оценка. Моля, не отговаряйте на мейла, а последвайте посочените в мейла линкове, за да оцените продуктите. Кодът ще Ви бъде автоматично изпратен на email.
› ВАЖНО - промоцията е активна за регистрирани потребители!
› Регистрирайте се за нашия Newsletter и ще получите код за 5% отстъпка.
*Промоцията няма да важи по време на BEAUTY WEEKEND (24.11 - 29.11.2020 г.)
» Натрупват ли се клубни точки за онлайн поръчки?
› Да, онлайн поръчките трупат точки по клубни карти. За целта трябва да се регистрирате, да въведете номера на клиентската карта в профила си и тогава да направите поръчка. Точките се отразяват в момента, в който изпратим вашата поръчка, така че когато получите имейл с номер на товарителница, вече ще виждате натрупаните точки в профила си.
» Предлагате ли опция преглед при получаване от куриер?
› Да, всяка наша пратка се изпраща с опцията "прегледай преди да платиш". Желателно е да се възползвате от нея, за да може ако има разминаване в поръчаното и полученото, да не приемате пратката. Така тя ще се върне при нас, а вие ще може да направите нова поръчка.
» Как мога да върна продукт?
› Продукти, закупени от онлайн магазина DOUGLAS.BG, могат да бъдат върнати след попълване на електронна молба за връщане.
Ако пратката е взета и заплатена във физически магазин на DOUGLAS или BEAUTY|ZONE, то тогава следва да я върнете в съответния обект, в който сте я получили.
Онлайн поръчки, доставени до ваш адрес или до офис на куриер, следва да бъдат върнати по куриер към "ПАРФЮМЕРИ ДЪГЛАС БЪЛГАРИЯ" ООД на адрес: гр.София, бул."Искърско шосе" 7, сграда 7.
Повече информация за условията за връщане можете да намерите ТУК.
» Мога ли да направя поръчка по телефона?
› Да, считано от 01.06.2020г вече можете да се свържете с наш консултант и да направите поръчка на телефон 070010900. За целта - трябва да ни предоставите: Име, Фамилия, e-mail, Адрес и телефон за доставка.
» Кога и как мога да откажа поръчка?
› Можете да откажете вашата поръчка чрез e-mail към [email protected] или с обаждане на 070010900. Нужно е да цитирате номера на вашата поръчка.
Ако сте получили мейл с номер на товарителница за проследяване на доставката, няма да можем да откажем вашата поръчка през системата, но можете да откажете да приемете пратката от куриера.
» Мога ли да заменя продукт?
› Не, замяна на закупен продукт не е възможна. В случай че искате да смените получения продукт, трябва да попълните електронен формуляр за връщане и да пуснете нова поръчка.
» В пратката ми липсва стока. Какво следва да направя?
› При установяване на разминаване между поръчаната и получената стока при получаване на пратката, следва да се попълни констативен протокол в присъствието на куриера и да се сигнализира за проблема чрез e-mail към [email protected] или с обаждане на 070010900.
Рекламации след приемане на пратката няма да бъдат разглеждани.
» Ще получа ли обаждане за потвърждаване на поръчката?
› Не потвърждаваме поръчките по телефон. Всяка поръчка бива потвърждавана чрез автоматичен e-mail.
» Възможно ли е да ползвам код за отстъпка за вече намален продукт?
› Намалени продукти не се комбинират с други промоции, ваучери, талони за отстъпка и промокодове, освен ако на сайта изрично не е указано друго.