ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

 

» Как да дигитализирам своята Beauty Card?

За да дигитализирате картата си, трябва да имате потребителски профил в сайта. Ако нямате такъв, моля, регистрирайте се от ТУК.
› Ако вече имате профил в сайта, можете да добавите своята Beauty Card в профила и по този начин да я дигитализирате. За целта, трябва да влезете в меню "Beauty Card" през профила, след което да натиснете бутон "Добави карта в профила си". Следващата стъпка е - да въведете номера на Вашата карта в полето и да кликнете върху бутона "Добави към профила". Ще получите код по VIBER/SMS, който трябва да въведете в празното поле. Също така, можете да се оторизирате чрез клик на линка, който сте получили на e-mail, посочен в молбата за издаване на карта*.
*Достатъчно е да се оторизират по един от двата възможни начина (код/e-mail).

 

» Как да заявя Beauty Card?

За да направите онлайн заявка за Beauty Card, най-напред е нужно да регистрирате свой профил в сайта. Във формата за регистрация следва да отбележите отметка "Искам да се възползвам от привилегиите на Beauty Card".
› Заявка за карта можете да направите и през потребителска кошница, като натиснете върху бутона "Заяви безплатна Beauty Card". Ако поръчвате като регистриран потребител, след завършване на поръчката Ви, ще бъдете пренасочени към формата за заявка на Beauty Card. Ако правите поръчка като "Гост", ще бъдете пренасочени към менюто за регистриране на профил и заявка за Beauty Card.
Инструкция за заявка/добавяне на карта можете да намерите ТУК.

 

» Как ще доставяте около великденските празници?

› График за доставка за поръчки, направени в периода 27.04 - 12.05.2021 г., можете да намерите ТУК.

 

» Как да получа талон за 5 лв. отстъпка?

› След като заявите Beauty Card и направите покупка през сайта, ще получите мейл с номер на талон за отстъпка. Преди да бъде използван, талона трябва да се активира от ТУК.
› Можете да използвате отстъпката онлайн, като за целта въведете номера на Вашия талон в полето за "ПРОМО КОД" (в 1-ва стъпка от потребителската кошница), или в някой от физическите ни магазини, като издиктувате кода от талона на касата.

» Искам да сменя адреса за доставка.

› Ако актуалният адрес за доставка, на който искате да получите пратката е в същия град, можете да пренасочите пратката с обаждане на куриерската фирма, която сте избрали. За целта - използвайте номера на товарителницата, който ще ви изпратим по мейл.

› Ако новият адрес за доставка, на който ще приемете пратката е в различен град, пишете ни за отказване на поръчка с номер 0000ХХХХХ и направете нова поръчка.

» Какъв е стандартният срок за доставка?

› Стандартния срок за доставка е 1-2 работни дни, за поръчки направени до 11:00AM. Поръчки, направени след 11:00АМ се обработват на следващия работен ден.

» Как се получават подаръците от промоциите "Подарък с покупка"?

Промоциите "Подарък с покупка" са валидни до изчерпване на наличностите на подаръците като в повечето случаи те не се комбинират с други промоции или не важат за комплекти. За да получите подарък, е необходимо да добавите продукт/продукти, които отговарят на условията на промоция от категория ПОДАРЪЦИ С ПОКУПКА, в кошницата. Ако подаръкът е наличен, той автоматично ще се добави в кошницата. В случай че подаръкът не бъде добавен в кошницата, той или не е наличен, или сте поставили артикули, които не отговарят на условията, и такъв няма да бъде изпратен в пратката.

 

» Мога ли да платя с Gift Card за онлайн поръчка?

› Да, можете, но само ако вашата Gift Card има CVC код. Наличността в картата трябва да се равна или по-голяма от стойността на поръчката. Не може да се прави комбинирано плащане.
   За целта изберете следния метод на плащане:

 

» Как да избера безплатни мостри?

›  Опцията за избор на две безплатни мостри е активна само за поръчки над 80лв. За да изберете безплатните си мостри, трябва да достъпите вашата кошница и да отворите менюто "Добави безплатна мостра":

     

След като селектирате желаните от вас мостри, трябва да натиснете бутона "ДОБАВИ".

 

» Мога ли да ползвам отстъпка "рожден ден" в онлайн магазина?

› Опцията за отстъпка "рожеден ден" не е валидна за онлайн магазина.

 

» Как да получа код за 5/10% отстъпка*?

› За да получите мейл с промо-код за 5% отстъпка, следва да оцените поръчаните от Вас продукти. След изминаване на 5-7 дни от получаване на поръчката си ще получите мейл с покана за оценка. Моля, не отговаряйте на мейла, а последвайте посочените в мейла линкове, за да оцените продуктите. Кодът ще Ви бъде автоматично изпратен на email.

ВАЖНО - промоцията е активна за регистрирани потребители!

Регистрирайте се за нашия Newsletter и ще получите код за 10% отстъпка.

 

» Натрупват ли се клубни точки за онлайн поръчки?

› Да, онлайн поръчките трупат точки по клубни карти. За целта трябва да се регистрирате, да въведете номера на клиентската карта в профила си и тогава да направите поръчка. Точките се отразяват в момента, в който изпратим вашата поръчка, така че когато получите имейл с номер на товарителница, вече ще виждате натрупаните точки в профила си.

 

» Предлагате ли опция преглед при получаване от куриер?

› Да, всяка наша пратка се изпраща с опцията "прегледай преди да платиш". Желателно е да се възползвате от нея, за да може ако има разминаване в поръчаното и полученото, да не приемате пратката. Така тя ще се върне при нас, а вие ще може да направите нова поръчка.

 

» Как мога да върна продукт?

› Продукти, закупени от онлайн магазина DOUGLAS.BG, могат да бъдат върнати след попълване на електронна молба за връщане. 
Ако пратката е взета и заплатена във физически магазин на DOUGLAS или BEAUTY|ZONE, то тогава следва да я върнете в съответния обект, в който сте я получили.
Онлайн поръчки, доставени до ваш адрес или до офис на куриер, следва да бъдат върнати по куриер към "ПАРФЮМЕРИ ДЪГЛАС БЪЛГАРИЯ" ООД на адрес: гр.София, бул."Искърско шосе" 7, сграда 7.
Повече информация за условията за връщане можете да намерите ТУК

 

» Мога ли да направя поръчка по телефона?

› Да, считано от 01.06.2020г вече можете да се свържете с наш консултант и да направите поръчка на телефон 070010900. За целта - трябва да ни предоставите: Име, Фамилия, e-mail, Адрес и телефон за доставка.

 

» Кога и как мога да откажа поръчка?

›  Можете да откажете вашата поръчка чрез e-mail към [email protected] или с обаждане на 070010900. Нужно е да цитирате номера на вашата поръчка.

Ако сте получили мейл с номер на товарителница за проследяване на доставката, няма да можем да откажем вашата поръчка през системата, но можете да откажете да приемете пратката от куриера.

 

» Мога ли да заменя продукт?

› Не, замяна на закупен продукт не е възможна. В случай че искате да смените получения продукт, трябва да попълните електронен формуляр за връщане и да пуснете нова поръчка.

 

» В пратката ми липсва стока. Какво следва да направя?

› При установяване на разминаване между поръчаната и получената стока при получаване на пратката, следва да се попълни констативен протокол в присъствието на куриера и да се сигнализира за проблема чрез e-mail към [email protected] или с обаждане на 070010900.

Рекламации след приемане на пратката няма да бъдат разглеждани.

 

» Ще получа ли обаждане за потвърждаване на поръчката?

Не потвърждаваме поръчките по телефон. Всяка поръчка бива потвърждавана чрез автоматичен e-mail.

 

» Възможно ли е да ползвам код за отстъпка за вече намален продукт?

Намалени продукти не се комбинират с други промоции, ваучери, талони за отстъпка и промокодове, освен ако на сайта изрично не е указано друго.

 

© 2021 Douglas & Beauty Zone. Всички права запазени.