ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА

Уважаеми клиенти, douglas.bg Ви осигурява възможност да се откажете от направена поръчка и да върнете поръчани стоки до 90 дни от получаване на стоките, при следните условия:

 

  1. Отмяна на поръчка преди изпращане на стоките

Имате възможност да отмените направена поръчка преди поръчаните стоки да бъдат подготвени за предаване на куриер. Моля, следете в профила си статуса на поръчката.

  • За регистрирани потребители - опцията за отказ може да се види през клиентския профил ⇒ меню "Моите поръчки"
  • За гости - опцията е налична през този ЛИНК

 

Освен чрез горните две автоматични форми за отказ, можете да ни пишете на [email protected]. След получаване и обработване на заявката за отмяна, Вашата поръчка ще бъде анулирана в системата ни, а заявените стоки няма да бъдат изпратени към Вас. Това автоматично се отразява в профила Ви на сайта.

В случай, че Вашата заявка за отмяна на поръчката  е получена и обработена от нас след като стоките вече са подготвени за изпращане по куриер, няма да можем да анулираме поръчката и ще бъде необходимо да откажете получаване стоките от куриера. В такъв случай се прилагат условията за отказ от договора за разстояние и за връщане на стоки.

 

Ако сте избрали начин на доставка „взимане от магазин“, поръчката ви ще бъде анулирана автоматично при забава за получаване на поръчаните стоки с повече от 5 (пет) дни.

 

Действително заплатената от Вас цена на стоките по отменената/анулираната поръчка ще Ви бъде възстановена в срок до 14 дни от анулиране на поръчката в системата ни.  Моля запознайте се с информацията в т. 5 по-долу.

 

  1. Законово право на отказ от договора, сключен от разстояние

Потребителите по смисъла на Закона за защита на потребителите (ЗЗП) имат право на отказ от договора, сключен от разстояние в срок до 14 дни, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице, от името на Потребителя. Моля запознайте се с подробната информация относно правото на отказ в Общите условия.

 

Как да упражните законовото право на отказ:

  • Уведомете ни преди изтичане на 14-дневния срок, че желаете да се откажете договора, сключен от разстояние по един от следните начини:
  • Попълнете формуляр за отказ в електронна форма тук:

     - За гости

     - За регистрирани потребители

     ИЛИ

  • Изпратете ни на електронен адрес [email protected] попълнен стандартен формуляр за отказ (изтегли от тук) или друго недвусмислено писмено заявление за отказ, в което посочвате Вашите имена, адрес, телефон и адрес на електронна поща за контакт, номер и дата на поръчката, дата на получаване на поръчката, стоките, които желаете да върнете.
  • Върнете стоките от отказаната поръчка възможно най-бързо и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която сте ни уведомили за решението си да се откажете от договора, със запазена оригинална опаковка, в цялост и в добър търговски вид (без следи от употреба и увреждания). Вие поемате преките разходи за връщане на стоките, освен в случаите, посочени в т. 4 по-долу. Ако не върнете стоките в този срок ще считаме, че сте оттеглили направения отказ. Моля запознайте се с информацията относно връщането на стоките в т. 4. по-долу.
  • Внимание! Не може да върнете запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето. В Общите условия по-долу са посочени случаите, в които нямате право на отказ и обстоятелствата, при които губите правото си на отказ от договора.

 

Действително заплатените от Вас суми по отказаната поръчка ще Ви бъдат възстановени в срок до 14 дни, считано от деня, в който сте ни уведомили за отказа си от договора от разстояние. Douglas.bg има право да задържи плащането на сумите, докато не получи стоките или докато не ни представите доказателство, че сте изпратили стоките обратно. Моля запознайте се с информацията в т. 5 по-долу.

 

  1. Право на връщане на стоки, закупени онлайн, в срок до 90 дни

Douglas.bg предоставя на клиентите си възможност да върнат стоките, закупени онлайн, в срок до 90 дни, считано от датата на приемане на стоките от клиента или от трето лице, от името на клиента. Тази възможност не изключва законовото право на потребителите на отказ от договора, сключен от разстояние, а им предоставя допълнителна придобивка като клиенти на douglas.bg. Моля запознайте се с подробната информация в Общите условия.

 

Условия за упражняване на правото на връщането на стоки:

  • Клиентите, които са потребители по смисъла на ЗЗП, могат да се възползват от тази възможност след изтичане на 14-дневния срок за отказ от договора, сключен от разстояние, т.е. от 15-тия до 90-тия ден след датата на приемане на стоките.
  • Всички останали клиенти могат да използват тази възможност от датата на приемане на стоките и до 90 дни след тази дата.
  • Могат да бъдат върнати само неизползвани, неразопаковани стоки, ако остава не по-малко от 1/3 от срока на годност, със запазена неразпечатана опаковка, запазени и неотстранени защитни стикери, фолио или др. подобни.
  • Уведомете ни преди изтичане на 90-дневния срок, че желаете да върнете доставени стоки, по един от следните начини:
  • Попълнете формуляр за връщане в електронна форма тук:

     - За гости

     - За регистрирани потребители

  • Изпратете ни на електронен адрес [email protected] попълнен формуляр за връщане (изтегли от тук).
  • Върнете стоките възможно най-бързо и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която сте ни уведомили, че желаете да върнете стоките. Ако не върнете стоките в този срок ще считаме, че сте се отказали да ги върнете.
  • Действително заплатената от Вас цена на върнатите стоки ще Ви бъде възстановена в срок до 14 дни, след като връщането на стоките е прието и одобрено от bg. Разходи за доставка и транспорт не се възстановяват. Разходите за връщане са за Ваша сметка, освен в случаите, посочени в т. 4.
  • Моля запознайте се с информацията в точки 4 и 5 по-долу.

 

  1. Как да върнете стоките

- Моля да изпратите стоките, които желаете да върнете на адрес: гр. София, бул.“Искърско шосе“ № 7, рампа 7, за „Парфюмери Дъглас България“ ЕООД.

- Ако сте входирали поръчката си като наш лоялен клиент (с регистрирана Beauty Card) в профила си, можете да използвате предварително поставената в пратката Ви товарителница и просто да занесете продуктите до най-близкия до Вас офис на куриерската служба, с която е била доставена поръчката Ви.

- Поръчки, доставени с куриерска фирма BOX NOW, могат да бъдат БЕЗПЛАТНО върнати към нас през тази страница: BOX NOW връщане. За целта е необходимо да посочите: размера (СРЕДЕН или ГОЛЯМ) на пратката, която връщате, Име, E-mai и телефон за връзка. След успешно входиране на заявката за връщане, ще получите на E-mail, както и Viber/Sms съобщение съдържащо пин код. Отидете до най-удобния за Вас BOX NOW автомат и въведете пин кода чрез клавиатурата на автомата и натиснете "ОК".

- Внимание! Ако стоките са получени и заплатени във в някой от физическите магазина на DOUGLAS и Beauty Zone, трябва да върнете стоките в магазина, от който сте ги получили.

- Разходите за връщане на стоките са за Ваша сметка. Douglas.bg поема разходите за връщане на стоки само за притежатели на Клиентска карта Beauty Card и само ако използват предоставената от нас предплатена товарителница.

- стоките се връщат в запазена оригинална опаковка, със запазени етикети, заедно с всички документи, с които са били доставени – указания употреба, оригинална гаранционна карта и др.; стоките се връщат в цялост, напълно окомплектовани, с всички части, резервни части и аксесоари.

- при комплекти или стоки, които се продават заедно на пакетна цена трябва да се върнат всички стоки от комплекта или пакета.

- ако сте получили подарък към поръчката или към отделна стока от поръчката трябва да върнете всички подаръци.

- Всяко връщане се разглежда от нашите online консултанти, които проверяват целостта на върнатите стоки и търговският им вид. Ако условията за отказ/връщане са изпълнени, ще Ви възстановим заплатената цена. Вижте подробната информация в т. 5.

- Моля съхранявайте грижливо стоките до връщането им. Опаковайте стоките, които връщате внимателно, за да бъдат предпазени от увреждане при транспорта. До предаване  на стоките обратно на douglas.bg, рискът от погиването и повреждането на стоките се носи от Вас.

- Задължително приложете към стоките, които връщате касовия бон и/или фактура за закупените стоки, както и разпечатан екземпляр на формуляра за връщане на стоките (изтегли от тук), в който сте попълнили само номер и дата на поръчка, дата на получаване на стоките и стоките, които връщате. Моля не попълвайте други данни в хартиения екземпляр на формуляра. Моля поставете тези документи вътре в пакета със стоките, не ги предавайте отделно на куриера и не предоставяйте копия от тях на куриера.

 

  1. Възстановяване на заплатените от клиентите суми

- Ще възстановим действително заплатените от Вас суми за върнатите стоки като използваме същото платежно средство същото платежно средство, използвано от Вас при първоначалната транзакция – по кредитната/дебитната карта, от която сте платили или ако сте платили чрез друг способ – по посочена от Вас банкова сметка. Ако стоките са закупени от Вас със стоков кредит, сумите се превеждат на финансиращата банка.

- Ако сте заплатили онлайн поръчката си в някой от физическите магазина на DOUGLAS и Beauty Zone, връщането на сумата може да се извърши само в същия физически магазин.

- Внимание! Във всички случаи на връщане стоки Douglas.bg възстановява само действително заплатените от клиентите суми.

- Ако за заплащане на цената стоките са използвани талони или ваучери за отстъпка, стойността на тези талони и ваучери не се възстановява, а самите талони и ваучери няма да могат да се използат повторно.

- Ако при закупуване на стоките е била предоставена отстъпка, се възстановява само действително заплатената сума след приспадане на отстъпката.

- Стойността на доставката на стоките се възстановява само в случаите на отказ от договора, сключен от разстояние от потребител по смисъла на ЗЗП  и само до размера на най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от нас.

- ако сте избрали способ на плащане „наложен  платеж“ и към поръчката е начислена допълнителна такса за наложен в размер на 1.99 лв. – тази такса не се възстановява. Не се възстановяват и таксите, които са заплатени от клиента на трети лица според избрания способ на плащане (напр. чрез банкова карта, easy pay и др.).

- В случай че сте платили поръчката чрез Gift Card и решите да се откажете от поръчката си, заплатената от Вас сума ще бъде възстановена по картата, с която е направено плащането. Не се разрешава връщане на пари в брой за поръчки, платени с Gift Card.

 

  1. В случай, че във връзка с направен отказ от договор от разстояние или връщане на стоки е необходимо да приберете обратно предоставена от Вас стока, douglas.bg няма да носи отговорност, ако същата не бъде прибрана от Вас в срок до 30 (тридесет) календарни дни.

 

© 2024 Douglas & Beauty Zone. Всички права запазени.