Условия за връщане

»Уважаеми клиенти, имате право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното/поръчаното, когато след доставката са открити несъответствия с договора за продажба.

» Всяка стока, закупена от douglas.bg, може да бъде върната към нас в рамките на 90 дни. Всяко връщане се разглежда от нашите online консултанти, за да се провери целостта на върнатите артикули и търговският им вид. В случай че върнатата от вас стока е с ненарушена опаковка, ние ще ви върнем парите (без разхода за транспорт, ако има такъв) в рамките на 14 дни.

» Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, като това се отбелязва със забележка в товарителницата и с попълнен на място констативен протокол в два екземпляра. Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси по пратката. Клиентът, или получателят на пратката, е длъжен да изиска копие от протокола, след което да приложи копието, когато попълва молба за връщане.

» Разходите за транспорт по заявеното връщане са за сметка на клиента.*

» По време на кампанията TRY FIRST, стартираща на 05.03.2021 г. с продължителност до 31.03.2021 г., можете да поръчате продукт от специалната ни TRY FIRST селекция https://douglas.bg/actualno/try-first , като към поръчката си ще получите безплатна мостра, съответстваща на избрания аромат. Ако продуктът не ви допада, можете да ни го върнете БЕЗПЛАТНО. За целта, трябва да попълните електронната ни форма за връщане и като причина за връщане трябва да посочите "TRY FIRST"

- За гости

- За регистрирани потребители

 

» Потребителят има право да предяви рекламация на стоката, независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката.

» Когато удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, „Парфюмери Дъглас България“ ще запази първоначалните гаранционни условия за потребителя.

» При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес, телефон и email за контакт. За да бъде казусът разрешен във възможно най-кратък срок, желателно е да приложите и снимков материал (само ако казусът касае конкретен/ни продукт/и). След като казусът бъде разгледан и обработен, ще получите писмен отговор на имейл адреса, от който е предявена рекламацията (douglas.bg не носи отговорност при евентуални проблеми, независещи от нас, за получаването на съобщението в законово установения срок).

» При подаване на рекламация потребителят задължително следва да приложи и документите, на които се основава претенцията, а именно:

- касова бележка или фактура;

» За да задействате процедурата по връщане, моля, попънете електронния ни формуляр за връщане:

- За гости

- За регистрирани потребители

*Ако се затруднявате с попълването а електронния формуляр за връщане, можете да ни изрпратите мейл с попълнена форма за връщане. Приложено с връщането на физическите продукти към "Парфюмери Дъглас България" трябва да има и хартиен носител на формуляра. Свали документа от ТУК.

© 2021 Douglas & Beauty Zone. Всички права запазени.