За Estee Lauder

 

Пет неща, които не знаехте за г-жа Estée Lauder

Основателката на марката дава много повече от името си на компанията.

“All great things begin with a vision…a dream.”

Estée Lauder

 

Когато основава компанията за козметика през 1946 г., тя определено има ясна визия за бъдещето – това е водеща сила във всичко, което тя прави. Това, което може би не си е представяла обаче, е че ще постави стандарт за цялата козметична индустрия за десетилетия напред. От продуктите до опаковките, до наемането на правилните хора за нейната новооснована компания, Estée Lauder поставя началото на нова ера в сферата на красотата.

Ние решихме да споделим с вас пет вдъхновяващи факта, които може би не знаете за нашата легендарна основателка.

 

  1. Тя не е искала нейните клиенти да купуват много продукти. (Наистина!) “Никога не продавайте на клиент нещо, което той не желае или от което няма нужда”, казва тя. Разбира се, продажбите са важни за нея и за разрастването на марката, но в крайна сметка Estée вярва категорично, че съвършеният режим за грижа за кожата изисква само няколко ключови продукта и не повече от 3 минути всяка сутрин и вечер за нанасянето им. Не са необходими сложни ритуали.

 

  1. Тя създава първия в света серум за нощна грижа. Днес рафтовете са пълни с тях, но през далечната 1982 г. Night Repair, както е било първоначалното му име, е бил нещо революционно. Estée е била една от първите, които установяват, че кожата се възстановява най-добре през нощта и че леката текстура (която сега познаваме като серум) прониква по-добре дълбоко под повърхността на кожата и спомага за нейното възстановяване. За опаковка на Night Repair за първи път се използва аптекарско кафяво шишенце, което защитава активните съставки на формулата.

 

  1. Тя променя парфюмерийната индустрия. Преди да създаде Youth-Dew Bath Oil през 1953, не е било прието жените да купуват аромати за себе си. Парфюмите са били носени само в специални случаи и жените са разчитали на мъжете до себе си да им ги подарят. Но чрез олиото за вана Youth-Dew, което може да се използва и като парфюм, Estée дава на жените утвърждението, че могат да купуват аромати за себе си и да им се наслаждават когато пожелаят.

 

 

  1. Тя лично се е срещала с всички потенциални кандидати за работа в нейната компания. Дори когато малкият ѝ бизнес се превръща в корпорация, Estée държи да познава всеки служител. “Аз не чета техните кандидатури …аз ги наблюдавам” казва тя за Boston Sunday Globe през 1969 г. “Моето решение се основава на химическа реакция."

 

  1. Тя има силен афинитет към цветята, който е обвързан с всичко, което тя създава. Тя намира в тях постоянен източник на вдъхновение. “Каква е тайната на жизнеността? Тя може да бъде извлечена от заобикалящите ни растения и цветя.”, казва тя за списание House & Garden през 1980 г. Може би не е изненада, че цветята имат важна роля в много от нашите продукти – от забележителната хималайска тинтява в линията Re-Nutriv Ultimate Lift Regenerating Youth, позната със своята способност да оцелява при екстремни метеорологични условия, до нашия иконичен парфюм Beautiful Eau de Parfum, познат с „аромата на хиляди цветя”.

Преди повече от 30 години Evelyn H. Lauder поставя начало на розовата революция. След като тя самата е диагностицирана с рак на гърдата, не само се отдава на мисията да даде по-широка гласност на каузата и да подпомогне откриването на лечение, но също така инициира отворен диалог относно заболяването с цел да окуражи жените по света да предприемат своевременни действия за ранно диагностициране.

РОЗОВАТА ПАНДЕЛКА

През 1992 Evelyn H. Lauder създава емблематичната розова панделка съвместно със Self Magazine и основава Кампанията за борба с рака на гърдата на The Estée Lauder Companies с мисията да създаде свят без рак на гърдата за всички. 

Кампанията за борба с рака на гърдата е основополагаща за социалния принос на компанията към развитието и здравето на жените и продължава да вдъхновява инициативи, които подпомагат глобалната общност за борба с рака на гърдата.

НАУЧНА ДЕЙНОСТ

Заедно Кампанията за борба с рака на гърдата на The Estée Lauder Companies и Благотворителната фондация на The Estée Lauder Companies набират повече от 118 милиона долара за глобални животоспасяващи проучвания, образование и медицински услуги.

РОЗОВИТЕ СВЕТЛИНИ

Всяка година през октомври The Estée Lauder Companies осветява емблематични сгради в различни градове по света в розово, за да даде по-широка гласност на каузата - включително  Empire State Building в Ню Йорк, Айфеловата кула в Париж и моста Нанпу в Шанхай.

© 2024 Douglas & Beauty Zone. Всички права запазени.